POLETNA ROMANCA
62.del
skocila sem vstran in rekla:
"I have a boyfriend"
"I tought you want this"
"I don't, I just wana be friend" bila sem sokirana in presenecena. iz daljave sem slisala glas:
"how dare you!" bil je Justin. ves jezen je sel proti nama
"how dare you want to kiss my girlfriend!"
David ga je samo gledal, in se umaknil dva koraka nazaj, Justin je sel jezno proti njemu:
"This is the last time I saw you with her! do you understand?"
David pa je rekel
"we go to school together, so thats no possible"
Justin ga je hotel napasti, vendar sem ga prijela in mu rekla
"Justin is okay! we didn't kiss!"
"but he was trying to!"
"Justin just let it go"
"I can't. I'm gonna kill him" bil je zares jezen, komaj sem ga drzala, da ga nebi napadel. Davidu sem rekla:
"I think you should go now"
"why?" mi je odvrnil "let him punch me"
"David!" sem zakricala na njega. "just go!" in odsel je.
Justin se je pomiril in sedel na klopco
"I came for you so I could take you to dinner and now I see this"
"Justin everything is fine. I understand you're mad, but we didn't kiss. I have you" poljubila sem ga, vendar se je umaknil. razumem da je bil jezen. zares sem ga razumela
"Justin, let's go home"
doma se je koncno pomiril in takrat je trdno preprican rekel:
"you are not going to this school anymore. I'm sorry but I can't let this. you are going to be home schooled"
"I agree" cudno je pogledal. verjetno je mislil, da se ne bom strinjala, vendar sem hotela biti z Justinom in bilo je najbolje, da Davida ne vidim vec.
sla sem do Justina mu dvignila majco in ga zacela bozat ter rekla
"we can finish now" nasmejal se je...
Ni komentarjev:
Objavite komentar
povej svoje mnenje ;)